Par mums

Mūsu pieredze.

Paris ir pieredzējis prezentreklāmas uzņēmums, kas piedāvā iegādāties reklāmas suvenīrus ar apdruku no plaša preču sortimenta, radošas idejas un daudzveidīgas personificēšanas iespējas, tādējādi apliecinot savu profesionalitāti.

Paris mērķis sadarbībā ar klientiem – radīt lieliskas reklāmas dāvanas, kas iepriecinās to saņēmējus un veicinās klienta mārketinga mērķu sasniegšanu.

Esam patiesi lepni, ka klienti ir novērtējuši mūsu darbu un uzticas mums. Mūsu sadarbības pamatā ir godprātīga un precīza pasūtījumu izpilde un lojalitāte.

Savs prezentreklāmas speciālists.

Reklāmas aģentūra Paris sniedz konsultācijas par piemērotu prezentsuvenīru izvēli. Palīdzēsim orientēties daudzveidīgajā un plašajā sortimentā un izvēlēties piemērotas dāvanas sadarbības partneriem, darbiniekiem, reklāmas kampaņām, izstādēm un cita veida projektiem. Piedāvājumā: reklāmas suvenīri, biznesa dāvanas un reklāmas apģērbs.

Paris ieteiks visatbilstošāko tehnisko risinājumu klientu iecerēm, lai sasniegtu vislabāko rezultātu. Izgatavosim  dāvanas ar logo vai cita dizaina iestrādi. Piedāvājumā: tampodruka, transfērdruka, sietspiede, dekoldruka, digitālā druka, lāzergravēšana, karstspiede.

Mūsu piedāvājums - dāvanas ar īpašu nozīmi.

Mūsu piedāvājums ir reklāmas dāvanas, kas  ir mūsdienīgs un populārs uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanas līdzeklis.

Reklāmas suvenīri ar logo raisa pozitīvas emocijas pasniegšanas brīdī un, pārdomāti izvēlēti un piemēroti personificēti, tie popularizē uzņēmumu, konkrētas preces vai zīmolus vēl ilgstošā periodā.

Reklāmas priekšmetiem ir vairākas priekšrocības:

  • Personificēti suvenīri sniedz informāciju,
  • Popularizē uzņēmumu un preces,
  • Veido uzņēmuma tēlu,
  • Veicina sadarbību,
  • Sniedz dāvanu saņemšanas un dāvināšanas prieku,
  • Raisa pozitīvas asociācijas par uzņēmumu.

Prezentreklāma ir efektīva, ja dāvanas ir rūpīgi izraudzītas un sagatavotas. Svarīga ir ne tikai suvenīru kvalitāte, bet arī priekšmetu dizains, krāsas, praktiskā pielietojamība, iepakojums un ideja, jo dāvanām ir jābūt saskaņotām ar uzņēmuma tēlu un filozofiju. Dāvanas īpašības veido priekšstatu par uzņēmumu, kas savukārt atstāj iespaidu uz veiksmīgu sadarbības procesu un uzņēmuma izaugsmi.